EN AVSTICKARE...



Godmorgon,

Jaha, jaha. 
Det var nog inte den bästa av idéer jag hade när jag igår kväll tyckte att jag skulle
justera lite på textbredden i min blogg, 
för även om jag oftast har ett litet blekt hum om vad jag håller på med så lyckades
jag med en solklar tydlighet bara strula till det.
Som ni ser.

Det saknas en massa grejer till höger här på sidan. Som listan på bloggare
jag gillar. Å andra sidan vet jag att jag behövt uppdatera den en tid nu, många
bloggare som jag förr följde med har slutat och nya som jag hittat och läser
har inte hittat till listan - på grund av min slöhet helt enkelt.

Men nu är där ingen info alls, om någon eller någonting alls.
Hela den biten tycks ha halkat längst ner. 
Skall försöka ta och dra upp den igen vid läge, nu finns inte tiden.


Så får bli som det är nu ett tag. 
Kommer att flänga runt lite ett par dagar innan jag igen landar här på stugan för någon dag.
Det blir inget mindre än lite festande, wohooo!! 
Min kära, kära vän sedan första dagen i 
skolan då det begav sig - 1973 visst? - fyller det där fina halvseklet och kommer över
på samma sida om milstolpen som jag.
Känner att det kommer att bli många kära återseenden på den festen! 
Längtar! 



Jag behöver också köra lite rekvisita för ett fotouppdrag till stan.
Så jag skall precis bara jag druckit mitt morgonkaffe gå och packa bilen.
Även om det inte är dags än för fotande, så vill jag ha allt samlat på ett ställe i god tid.



Ja...och sedan när jag kommer tillbaka så skall jag fundera på hur jag får bloggen att se
ut som den skall igen. 

Men det tar vi sedan! 


Inga kommentarer: