STORMEN...

…ja, det finns ett par saker när det gäller natur som jag älskar så där alldeles speciellt mycket.

Det ena är att lyckas komma vilda djur så där hyfsat nära utan att de upptäckt mig
och bara fortsätter syssla på med sitt.

Det andra är höststormar vid havet. Inte PÅ havet, men vid.

Och idag fick jag uppleva båda två.
Härligt, härligt!

*

Synd bara att stormen kommer att hinna mojna innan det blir ljust så 
jag skulle kunna fånga den på bild.
Nu får jag bara njuta av den i form av ljud och känsla.
Ute i skärgården i oktober är synsinnet lite satt ur spel.
Men ljudet….åååh! 

Så en liten människa kan njuta en fredagskväll
i oktober nådens år 2015.

Jap! 

Brasan håller på att falna och ögonlocken börjar kännas tunga
efter arbetsveckan, också det en skön känsla faktiskt! 

Inga kommentarer: